Rochia bunicii

În decembrie la bunica

Am plecat de mult timp de acasă, de acolo de unde primeam mereu mere şi portocale. În luna decembrie am revenit şi am fost în odaia aia ,,bună” a bunicii mele. Voia să îmi dăruiască ceva de suflet. Era vorba despre această rochie, mi-a spus că a purtat-o în cele mai importante momente din tinereţea ei.

O rochie cumpărată din piaţă

Am întrebat-o dacă a avut vreodată o etichetă, ea mi-a spus că a cumpărat-o într-o zi de mai, atunci când înfloreau cireşii, dintr-o piaţă. Mi-a zis: ,,Maică, să nu cumva să o porţi fără o jupă, că nu se cade!” I-am promis că voi asculta povaţa ei.

Material calitativ şi fire din ,,aur”

Materialul este extrem de rezistent, l-am testat în maşina personală de spălat, iar mai apoi, la curăţătorie. Ceea ce mă fascinează la acestă rochie istorică – da, aşa îmi place să o numesc – este faptul că are peste 50 de ani vechime şi voi fi privilegiată să o port în cele mai importante momente din viaţa mea. Voi străluci chiar dacă nu voi avea un covor roşu, voi fi într-un conac boieresc bând un vin roze alături de alesul sufletului meu.

Nico Trend Outlet

Conceptul îi aparţine unei tinere de 25 de ani, licenţiată în domeniul Ingineriei Mediului, magazinul fiind localizat în comuna Teiu, judetul Argeş. Va fi un ,,altfel de Outlet” – asta pentru că ea, Nicoleta Geambaşu, este ceea ce creează, se identifică prin pasiunile sale şi îşi doreşte să aducă bucurie în jurul ei.

 

Leave a comment